loading...
دنیای فوتبال مسی
امیر حسین ضیایی فرد بازدید : 43 سه شنبه 10 بهمن 1391 نظرات (1)

ال کلاسيکو؛ جنگ تمام عيار سلاطين در برنابئو


ديدار تيم‌هاي رئال مادريد و بارسلونا در دور رفت مرحله نيمه نهايي جام پادشاهي اسپانيا فردا شب در سانيتاگو برنابئو برگزار مي‌شود.


دور رفت مرحله نيمه‌نهايي رقابت‌هاي کوپا‌دل‌ري چهارشنبه شب ساعت 23:30 به وقت ايران، در سانتياگو برنابئو برگزار خواهد شد و شاگردان مورينيو که نتوانستند عملکرد خوبي در لاليگا را به ثبت برسانند، مصمم هستند با پيروزي در اين بازي و در نهايت قهرماني در اين رقابت‌ها، ناکامي در لاليگا را به دست فراموشي بسپارند.

قوهاي سپيد مادريد در حالي به مصاف رقيب ديرينه خود مي‌روند که چند بازيکن کليدي خود را در اختيار ندارند. ايکر کاسياس، دروازه‌بان اول رئال و په‌په مدافع پرتغالي اين تيم به دليل مصدوميت تيم را همراهي نخواهند کرد و سرخيو راموس نيز به دليل محروميت در اين بازي غايب خواهد بود تا رئال در خط دفاع و دروازه کمي دچار ضعف باشد. با اين حال رئال مادريد در چند بازي اخير خود عملکرد درخشاني داشته و باعث شده تا اميد هواداران اين تيم براي پيروزي خانگي در ال کلاسيکو زنده شود.

مادريدي‌ها در 7 ديدار اخير خود 20 گل به ثمر رسانده‌اند که آماري در حدود 3 گل در هر بازي و نشان دهنده قدرت فوق‌العاده در خط آتش کهکشاني‌ها است.

در اين ميان کريستيانو رونالدو مهاجم پرتغالي و توانمند رئال هم از 20 گل تيمش به تنهايي 10 گل را وارد دروازه حريفان کرده تا در اوج آمادگي رودرروي کاتالان‌ها و در دوئل با مسي قرار بگيرد.

در طرف مقابل بارسلونا با تمام قدرت و پس از پيروزي 5 بر يک مقابل اوساسونا وارد اين مسابقه مي‌شود. شاگردان تيتو ويلانووا، در غياب سرمربي خود وارد سانتياگو برنابئو خواهند شد و اين در حالي است که با اختلاف 15 امتياز نسبت به شاگردان آقاي خاص در صدر جدول لاليگا قرار گرفته‌اند. جوردي رورا، دستيار سرمربي آبي‌اناري‌ها معتقد است که تيمش براي اين بازي بسيار آماده است؛ اما مدعي پيروزي نيست.

آبي‌ و اناري‌ها در 7 ديدار اخير خود 25 گل به ثمر رسانده‌اند و در خط حمله آمار بهتري را نسبت به رقيب مادريدي خود دارند.

نکته‌اي که در اين ميان قابل بحث است تعداد گل‌هاي ليونل مسي آقاي گل فعلي لاليگا است. مهاجم آرژانتيني که در آخرين بازي خود مقابل اوساسونا درخشش خيره‌کننده‌اي داشت و به تنهايي 4 گل را وارد دروازه ياران مسعود شجاعي کرد، در 7 ديدار اخير تيمش 9 گل به ثمر رسانده است.

بدون شک جدال دو تيم در دور رفت ال کلاسيکو باز هم بسيار جداب خواهد بود و با توجه به اينکه مهاجمان هر دو تيم در اوج آمادگي به سر مي‌برند بايد بدون شک باز هم شاهد دوئل و جنگ تمام عيار رونالدو و مسي سلاطين فوتبال جهان اين بار در جام پادشاهي اسپانيايي بود.


امیر حسین ضیایی فرد بازدید : 24 دوشنبه 09 بهمن 1391 نظرات (0)

مسي: رکوردها بدون جام ها اهميتي ندارند


ليونل مسي، ستاره بارسا، اعلام کرد ترجيح مي دهد هيچ رکوردي را جابجا نکند و در عوض، با بارسا به همه افتخارات ممکن دست پيدا کند.


اين ستاره آرژانتيني سال گذشته توانست رکورد گلزني در يک سال را بشکند و براي چهارمين بار به توپ طلا دست پيدا کرد.

به نقل از گل، او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" هدف من شکستن رکوردها نيست. من مي خواهم در هر فصل با بارسا يا تيم مليبه همه جام ها دست پيدا کنم."

بسياري مسي را يکي از بهترين بازيکنان تاريخ مي دانند اما او معتقد است بايد هر روز تلاش کند تا به بازيکن بهتري تبديل شود: " همه ما تلاش مي کنيم تا هر روز پيشرفت کنيم و من هم از اين قاعده مستثني نيستم."

او همچنين درباره مقايسه بارساي گوارديولا و بارسا ويلانووا گفت:" هر دو آنها به بازي هايي با مالکيت توپ علاقه دارند. هر کدام از آنها شخصيت خودشان را دارند اما نگاه شان به فوتبال مشابه هم است."

مسي در مورد عملکردش تيم ملي آرژانتين هم گفت:" سال 2012 بهتر از سال قبل بود. ما بايد هر چه زودتر به جام جهاني 2014 راه پيدا کنيم. "



امیر حسین ضیایی فرد بازدید : 25 دوشنبه 09 بهمن 1391 نظرات (0)

رونالدو: بارسلونا تيم شگفت‌انگيزي است


ستاره پرتغالي رئال مادريد، بارسلونا را تيم شگفت‌انگيزي دانست و بر اين باور است که آن‌ها بايد بيشترين استفاده را از بازي خانگي مقابل کاتالان‌ها ببرند.


کريستيانو رونالدو بر اين باور است که رئال مادريد مي‌تواند در ال‌ کلاسيکو روز چهارشنبه در نيمه‌ نهايي رقابت‌هاي کوپا‌دل‌ري بيشترين استفاده را از بازي خانگي مقابل بارسلونا ببرد.

به گزارش فارس، سفيدپوشان يکشنبه شب ختافه را با نتيجه 4 بر صفر شکست دادند و رونالدو با هت‌تريک در اين ديدار سيصدمين گل باشگاهي خود را به ثمر رساند و رونالدو بر اين باور است که بازي چهارشنبه شب فرصت خوبي براي پيروزي در دور رفت مقابل آبي‌اناري‌ها است.

وي در اين‌باره اظهار داشت: ما در خانه و ورزشگاه خانگي خود بازي مي‌کنيم که فرصت خوبي براي ما است تا بهترين استفاده را از اين موقعيت ببريم.

کريستيانو رونالدو ادامه داد: بازي واقعا مهم و مشکلي است. مقابل يکي از قوي‌ترين تيم‌هاي دنيا به ميدان مي‌رويم.

وي خاطرنشان کرد: چند بازيکن کليدي را در اختيار نداريم؛ بازيکناني که براي ما مهم هستند؛ اما دليلي براي خوب بازي نکردن نيست. بايد بازي خوبي ارائه دهيم زيرا بارسا تيم شگفت‌انگيزي است.

ستاره پرتغالي مادريد همچنين با اشاره به عملکرد تيم در نيمه اول ديدار با ختافه تأييد کرد که سفيدپوشان بايد بهتر عمل کنند و افزود: در ابتداي بازي کمي خواب‌آلود بوديم زيرا معمولا در چنين ساعتي بازي نمي‌کنيم. در نيمه اول کمي کند بوديم و به خوبي بازي نکرديم.

رونالدو همچنين ادامه داد: نصيحت‌هاي مورينيو به ما کمک کرد تا در نيمه دوم بازي خوبي ارائه دهيم. 4گل زديم و اين براي تيم مهم است که براي اين ديدار آماده باشيم.

وي با 3 گلي که در اين بازي به ثمر رساند، نوزدهمين هت‌تريک خود را براي رئال مادريد انجام داد تا تنها دي‌استفانو و تلمو زارا با 22 هت‌تريک بالاتر از او قرار داشته باشند.

کاپيتان پرتغال تصريح کرد: از اينکه 300 گل در رده باشگاهي زده‌ام خوشحالم؛ اما کار من اين است که به گلزني ادامه دهم و تمام تلاشم را براي موفقيت باشگاه انجام خواهم داد.

وي افزود: مي‌خواهم رکورد خودم را بشکنم و گل‌هاي بيشتري بزنم تا آمار بهتري نسبت به فصل پيش به ثبت برسانم. هميشه تلاش مي‌کنم بهترين حالت خودم را به نمايش بگذارم.


امیر حسین ضیایی فرد بازدید : 32 دوشنبه 09 بهمن 1391 نظرات (0)

رئال‌مادريد، ثروتمندترين باشگاه فوتبال جهان


رئال‌ مادريد همچنان ثروتمندترين باشگاه‌ دنياست. بارسلونا و منچستريونايتد در فهرست ثروتمندترين تيم‌هاي جهان در سال 2012 پايين‌تر از کهکشاني‌ها جاي دارند.


رئال‌مادريد، نخستين باشگاه تاريخ جهان است که به درآمد 500 ميليون يورويي در سال دست يافته است و به اين ترتيب توانست رده نخست فهرست ثروتمندترين باشگاه‌هاي جهان را از آن خود نگاه دارد. قهرمان ليگا در فصل 2011 – 2012 توانست 512.6 ميليون يورو کسب کند و بالاتر از همه تيم‌ها همچنان در رده نخست قرار گيرد.

در رده دوم بارسلونا با درآمد 483 ميليون يورويي در رده دوم ايستاد. منچستريونايتد با 396 ميليون يورو در سال در جايگاه سوم قرار گرفت. اين در حالي است که در بين بيست تيم برتر فهرست ثروتمندترين باشگاه‌هاي جهان هفت تيم انگليسي قرار دارند که دليل عمده آن قراردادهاي تلويزيوني بالا براي تيم‌هاي انگليسي و اسپانسرشيپ است. براي مثال منچستريونايتد با قرارداد با شرکت جنرال موتور توانست مبلغ قابل توجهي از اسپانسرشيپ به دست آورد.

در بين فهرست ثروتمندترين باشگاه‌هاي جهان منچسترسيتي با پنج پله صعود نسبت به سال قبل بيشترين صعود را داشته است. درآمد اين باشگاه منچستري به لطف مالکان ثروتمند عربش 51 درصد نسبت به سال قبل افزايش داشته است. در مجموع نکته جالب اين آمار رشد درآمد ساليانه باشگاه‌ها نسبت به سال قبل بوده است.

به گزارش بي‌بي‌سي با وجود رکورد اقتصادي در اروپا در سال گذشته تمام بيست باشگاه برتر در ليست ثروتمندترين باشگاه‌هاي اروپا نسبت به سال قبل 10 درصد افزايش درآمد داشتند. دان جونز، اقتصاددان ورزشي دليل رشد سود اقتصادي باشگاه‌ها با وجود رکود اقتصادي در اروپا را علاقه مردم به ورزش فوتبال توصيف کرد.

به گزارش ايسنا به رغم حضور رئال مادريد و بارسلونا در رده‌هاي اول و دوم در بين 20 تيم برتر، نام هيچ تيم اسپانيايي ديده نمي‌شود.

از سال 1996 تا سال 2003 منچستريونايتد در صدر فهرست پردرآمدترين باشگاه‌هاي جهان قرار داشت اما از آن سال به بعد رئال مادريد توانسته بود، در صدر اين فهرست قرار گيرد.

در بين تيم‌هاي غير اروپايي کورينتيانس قهرمان جام جهاني باشگاه‌ها در سال 2012 بهترين رتبه را دارد که در رده 31 جاي گرفته است.



فهرست 10 باشگاه ثروتمند فوتبال جهان:

1- رئال مادريد (512.6 ميليون يورو)

2- بارسلونا (483 ميليون يورو)

3- منچستريونايتد (395.9 ميليون يورو)

4- بايرن مونيخ (368.4 ميليون يورو)

5- چلسي (322.6 ميليون يورو)

6- آرسنال (290.3 ميليون يورو)

7- منچسترسيتي (285.6 ميليون يورو)

8- ميلان (256.9 ميليون يورو)

9- ليورپول (233.2 ميليون يورو)

10- يوونتوس (195.4 ميليون يورو)








امیر حسین ضیایی فرد بازدید : 34 یکشنبه 08 بهمن 1391 نظرات (0)

 

آخریشو نگاه کنید رئالو بارسا هست

 

يکشنبه 08/11/1391 ساعت : 17:30
جام حذفي انگليس : ليدز يونايتد - تاتنهام
زنده از شبکه ورزش


يکشنبه 08/11/1391 ساعت : 21:30
هفته 21 لاليگا : بارسلونا - اوساسونا
زنده از شبكه سه


يکشنبه 08/11/1391 ساعت : 23:15
هفته 22 سري آ : اينتر ميلان - تورينو
زنده از شبکه ورزش


سه‌شنبه 10/11/1391 ساعت : 15:30
هفته 24 جام خليج فارس : ملوان - داماش گيلان
زنده از شبکه ورزش


سه‌شنبه 10/11/1391 ساعت : 16:50
هفته 24 جام خليج فارس : پيكان - استقلال
زنده از شبكه سه


سه‌شنبه 10/11/1391 ساعت : 23:15
هفته 24 ليگ برتر انگليس : کوئينز پارک - منچسترسيتي
زنده از شبکه ورزش


سه‌شنبه 10/11/1391 ساعت : 23:15
نيمه نهايي جام حذفي ايتاليا : لاتزيو - يوونتوس
زنده از شبكه سه


چهارشنبه 11/11/1391 ساعت : 16:50
هفته 24 جام خليج فارس : پرسپوليس - فولاد خوزستان
زنده از شبكه سه


چهارشنبه 11/11/1391 ساعت : 23:15
هفته 24 ليگ برتر : آرسنال - ليورپول
زنده از شبکه ورزش


چهارشنبه 11/11/1391 ساعت : 23:30
جام حذفي اسپانيا : رئال مادريد - بارسلونا
زنده از شبکه سه

امیر حسین ضیایی فرد بازدید : 35 یکشنبه 08 بهمن 1391 نظرات (0)

نتايج ديدارهاي هفته بيست و دوم سري آ


ديدارهاي هفته بيست و دوم سري آ دقايقي پيش با انجام هفت ديدار دنبال شد و در مهمترين ديدارها تيم هاي ناپولي و ميلان مقابل حريفان شان به پيروزي رسيدند.


ديدارهاي هفته بيست و دوم سري آ دقايقي پيش با انجام هفت ديدار دنبال شد و در مهمترين ديدارها تيم هاي ناپولي و ميلان مقابل حريفان شان به پيروزي رسيدند.

ناپولي که ميهمان پارما بود، با گل هاي همسيک و کاواني به پيروزي رسيد. ناپولي با اين پيروزي به سه امتيازي يوونتوس صدرنشين رسيد.

ميلان هم در برگامو، با گل الشعراوي پيروز شد. آتالانتا در اين ديدار از دقيقه 58 و با اخراج بريويو، 10 نفره شد. با اين پيروزي روسونري 37 امتيازي شد و به رتبه پنجم جدول صعود کرد.

اما بهترين نتيجه را سمپدوريا گرفت که با 6 گل پسکارا را در هم کوبيد. ايکاردي با به ثمر رساندن 4 گل، ستاره تيمش بود.

رم هم در ديدار هيجان انگيز مقابل بولونيا به تساوي 3-3 رسيد.

نتايج کامل ديدارهاي امشب:

بولونيا 3-3 رم

آتالانتا 0-1 ميلان

کالياري 1-1 پالرمو

کاتانيا 2-1 فيورنتينا

پارما 1-2 ناپولي

سمپدوريا 6-0 پسکارا

اودينزه 1-0 سيه نا

آخرين ديدار امشب را اينتر ميلان و تورينو از ساعت 23:15 به وقت تهران برگزار خواهند کرد.



           

 



روزنامه استقلال 08 بهمن 1391

امیر حسین ضیایی فرد بازدید : 21 شنبه 07 بهمن 1391 نظرات (0)

حسيني: ديشب بازي را فراموش کرديم


مدافع تيم فوتبال پرسپوليس گفت: همان ديشب دربي را فراموش کرديم چون چند بازي حساس پيش رو داريم.


سيدجلال حسيني اظهار داشت: همانطور که از قبل پيش‌بيني مي‌کرديم مقابل استقلال يک بازي خوب و منطقي را به نمايش گذاشتيم فقط حيف شد که به 3 امتياز بازي نرسيديم.

به گزارش فارس ، وي افزود: بايد قبول کنيم استقلال صد‌رنشين جدول ليگ برتر است و در بيشتر خطوط زمين بازيکنان بزرگي داشت اما ما هم براي 3 امتياز به ميدان رفته بوديم که متاسفانه به هدف‌مان نرسيديم.

اين بازيکن سرخپوش گفت: از تمام هواداران تشکر مي‌کنم که سنگ تمام گذاشتند. اميدوارم در بازي‌هاي حساس آينده مخصوصا در جام حذفي که کارمان چند برابر سخت است ما را حمايت کنند. الان پرسپوليس فقط حمايت مي‌خواهد و بس.

حسيني در خصوص حضور فرهاد مجيدي در زمين در دقيقه 75 بازي نيز ادامه داد: براي ما فرقي نمي‌کرد که چه بازيکني مي‌خواهد به زمين بيايد. ما از مهاجمان استقلال شناخت خوبي داشتيم و به خوبي مقابل آنها ظاهر شديم. اگر در چند صحنه ديديد که با آنها مشکل کوچکي داشتم فقط به خاطر شرايط بازي بود نه مسئله ديگر.

وي خاطرنشان کرد: پس از اينکه يک روز خوب را مخصوصا در نيمه دوم مقابل استقلال داشتيم همان شب گذشته دربي را فراموش کرديم و حالا بايد فقط به بازي حساس فولاد و سپس ذوب آهن فکر کنيم. چون کار ما براي قهرماني در جام حذفي خيلي سخت است و اميدوارم که بتوانيم جواب زحمات هواداران را بدهيم. در خصوص داوري نيز ديگر نمي‌خواهم صحبت کنم چون همه چيز مشخص بود و کارشناسان بايد نظر بدهند.

حسيني تاکيد کرد: به نظر من بازي اصلا سرد نبود و اين طبيعي است که در دربي تيم‌ها کمي محتاط بازي کنند. علي‌رغم اينکه ما در نيمه دوم فرصت‌هاي خيلي خوبي داشتيم اما فقط به گل نرسيديم.




سيدجلال حسيني اظهار داشت: همانطور که از قبل پيش‌بيني مي‌کرديم مقابل استقلال يک بازي خوب و منطقي را به نمايش گذاشتيم فقط حيف شد که به 3 امتياز بازي نرسيديم.

به گزارش فارس ، وي افزود: بايد قبول کنيم استقلال صد‌رنشين جدول ليگ برتر است و در بيشتر خطوط زمين بازيکنان بزرگي داشت اما ما هم براي 3 امتياز به ميدان رفته بوديم که متاسفانه به هدف‌مان نرسيديم.

اين بازيکن سرخپوش گفت: از تمام هواداران تشکر مي‌کنم که سنگ تمام گذاشتند. اميدوارم در بازي‌هاي حساس آينده مخصوصا در جام حذفي که کارمان چند برابر سخت است ما را حمايت کنند. الان پرسپوليس فقط حمايت مي‌خواهد و بس.

حسيني در خصوص حضور فرهاد مجيدي در زمين در دقيقه 75 بازي نيز ادامه داد: براي ما فرقي نمي‌کرد که چه بازيکني مي‌خواهد به زمين بيايد. ما از مهاجمان استقلال شناخت خوبي داشتيم و به خوبي مقابل آنها ظاهر شديم. اگر در چند صحنه ديديد که با آنها مشکل کوچکي داشتم فقط به خاطر شرايط بازي بود نه مسئله ديگر.

وي خاطرنشان کرد: پس از اينکه يک روز خوب را مخصوصا در نيمه دوم مقابل استقلال داشتيم همان شب گذشته دربي را فراموش کرديم و حالا بايد فقط به بازي حساس فولاد و سپس ذوب آهن فکر کنيم. چون کار ما براي قهرماني در جام حذفي خيلي سخت است و اميدوارم که بتوانيم جواب زحمات هواداران را بدهيم. در خصوص داوري نيز ديگر نمي‌خواهم صحبت کنم چون همه چيز مشخص بود و کارشناسان بايد نظر بدهند.

حسيني تاکيد کرد: به نظر من بازي اصلا سرد نبود و اين طبيعي است که در دربي تيم‌ها کمي محتاط بازي کنند. علي‌رغم اينکه ما در نيمه دوم فرصت‌هاي خيلي خوبي داشتيم اما فقط به گل نرسيديم.



سيدجلال حسيني اظهار داشت: همانطور که از قبل پيش‌بيني مي‌کرديم مقابل استقلال يک بازي خوب و منطقي را به نمايش گذاشتيم فقط حيف شد که به 3 امتياز بازي نرسيديم.

سيدجلال حسيني اظهار داشت: همانطور که از قبل پيش‌بيني مي‌کرديم مقابل استقلال يک بازي خوب و منطقي را به نمايش گذاشتيم فقط حيف شد که به 3 امتياز بازي نرسيديم.

سيدجلال حسيني اظهار داشت: همانطور که از قبل پيش‌بيني مي‌کرديم مقابل استقلال يک بازي خوب و منطقي را به نمايش گذاشتيم فقط حيف شد که به 3 امتياز بازي نرسيديم.

سيدجلال حسيني اظهار داشت: همانطور که از قبل پيش‌بيني مي‌کرديم مقابل استقلال يک بازي خوب و منطقي را به نمايش گذاشتيم فقط حيف شد که به 3 امتياز بازي نرسيديم.


امیر حسین ضیایی فرد بازدید : 32 پنجشنبه 21 دی 1391 نظرات (1)


 

  • جدول ليگ برتر جام خليج فارس

 

تیم بازیها امتیاز
۱استقلال ۲۰ ۳۸
۲تراکتورسازی ۲۰ ۳۵
۳فولاد ۲۰ ۳۴
۴سپاهان ۱۹ ۳۱
۵ملوان ۲۰ ۳۱
۶راه آهن ۱۹ ۲۹
۷صبای قم ۲۰ ۲۸
۸سایپا ۲۰ ۲۸
۹مس ۲۰ ۲۸
۱۰نفت تهران ۲۰ ۲۷
۱۱پرسپولس سوراخ ۱۹ ۲۵
فعلا

 

جدول لیگ برتر اسپانیا هم بعدا می گذارم میام مطمئن باشید

این رو تا ۱۱ نوشتم تا پرسپولس سوراخ رو ببینید

بارسلونا بهترين تيم جهان در سال 2012

در نخستين رده‌بندي فدراسيون بين‌المللي تاريخ و آمار فوتبال (IFFHS) در سال 2013 بارسلونا بهترين تيم جهان و اولسان بهترين تيم آسيا شدند. پرسپوليس هم با صعود چهارده پله‌اي در بين تيم‌هاي ايراني بيشترين پيشرفت را داشته است.

رئالی ها سوراخن

 

امیر حسین ضیایی فرد بازدید : 24 چهارشنبه 20 دی 1391 نظرات (0)

مراسم بهترين بازيکن سال جهان (عکس)


مسي که در سال 2012 در مجموع 91 گل به ثمر رسانده از بازيکناني مثل زين‌الدين زيدان و رونالدو برزيلي که هر کدام سه بار به عنوان بهترين بازيکن سال جهان انتخاب شده‌اند، پيشي گرفت.












علي دايي در کنار بزرگان فوتبال جهان



مسي:مي‎خواهم با آرژانتين قهرمان جهان شوم


"ليونل مسي" که دوشنبه شب براي چهارمين بار توپ طلاي بازيکن سال فوتبال جهان را از آن خود کرد گفت تنها چيزي که جاي آن در کلکسيون افتخارات او خالي است، فتح جام جهاني است.


فوق ستاره تيم فوتبال بارسلونا چنانچه بتواند با تيم ملي آرژانتين به عنوان قهرماني جهان دست پيدا کند بي‌ترديد به عنوان برترين بازيکن تاريخ فوتبال جهان لقب خواهد گرفت.

مسي 25 ساله اظهار داشت: بردن جام جهاني آن چيزي است که مي خواهم. واقعيت اين است که من يکي از توپ‎هاي طلايم را با جام جهاني تاخت مي زنم چرا که هميشه حس مي کنم آن را دوست داشته ام. هيچ چيز قابل قياس با قهرمان جهان بودن نيست.

وي افزود: مي خواهم با بارسلونا و تيم ملي کشورم به موفقيت‎هاي فوتبالي دست پيدا کنم؛ چيزي که همواره براي من يک رويا بوده است. دوست دارم بيشتر ياد بگيرم و بهتر شوم.





مسي که در سال 2012 در مجموع 91 گل به ثمر رسانده از بازيکناني مثل زين‌الدين زيدان و رونالدو برزيلي که هر کدام سه بار به عنوان بهترين بازيکن سال جهان انتخاب شده‌اند، پيشي گرفت
 
علی دایی هم  در کنار بزرگان فوتبال بود
 
دوشب پیش این اتفاق رخ داده
 
یعنی مورخ ۱۸/۱۰/۹۱
 
حالا رئالی ها دلشون بسوزه
مسی در سخنش گفته : این جام واین رکوردی که زدم فقط بخاطر پسرم بود این جامم می گذارم
توقفسه ی عروسک های تیاگو من تیاگو را تا حد مرگ دوست دارم. این چیز هایی بود که علی دایی به سردبیر روزنامه پرسپلیس گفته این حرف ها رو ترجمه نکردن.
کریمی هم کار درستی کرد که به مسی رای داد.
تا شما چشتون دراد
 
مسی مسی مسی مسی مسی مسی
 
پرسپلیسی هایی که طرفدار رئال هم هستید بدانید ستاری  تیم شما به مسی رای داده
 
نه بابا

























امیر حسین ضیایی فرد بازدید : 30 دوشنبه 18 دی 1391 نظرات (2)

شهيد عباس بابايي، بزرگ مردي كه در مكتب شهادت پرورش يافت مجاهدي كه زهد و تقوايش بسان دريايي خروشان بود و هر لحظه از زندگانيش موج ها در برداشت. مرد وارسته اي كه سراسر وجودش عشق و از خودگذشتگي و كرامت بود، رزمنده اي كه دلاور ميدان جنگ بود و مبارزي سترگ با نفس اماره ي خويش. از آن زمان كه خود را شناخت كوشيد تا جز در جهت خشنودي حق تعالي گام برندارد. به راستي او گمنام، اما آشناي همه بود. از آن روستاييِ ساده دل، تا آن خلبان دلير و بي باك. شهيد بابايي در سال 1329، در شهرستان قزوين ديده به جهان گشود. دوره ي ابتدايي و متوسطه را در همان شهر به تحصيل پرداخت و در سال 1348، به دانشكده خلباني نيروي هوايي راه يافت و پس از گذراندن دوره آموزش مقدماتي براي تكميل دوره به آمريكا اعزام شد. شهيد بابايي در سال 1349، براي گذراندن دوره خلباني به آمريكا رفت. طبق مقررات دانشكده مي بايست به مدت دو ماه با يكي از دانشجويان آمريكايي هم اتاق مي شد. آمريكايي ها، در ظاهر، هدف از اين برنامه را پيشرفت دانشجويان در روند فراگيري زبان انگليسي عنوان مي كردند، اما واقعيت چيز ديگري بود. چون عباس در همان شرايط تمام واجبات ديني خود را انجام مي داد، از بي بند و باري موجود در جامعه آمريكا بيزار بود. هم اتاقي او در گزارشي كه از ويژگي ها و روحيات عباس نوشته، يادآور مي شود كه بابايي فردي منزوي و در برخوردها، نسبت به آداب و هنجارهاي اجتماعي بي تفاوت است. از رفتار او بر مي آيد كه نسبت به فرهنگ غرب داراي موضع منفي مي باشد و شديداً به فرهنگ سنتي ايران پاي بند است. همچنين اشاره كرده كه او به گوشه اي مي رود و با خودش حرف مي زند، كه منظور او نماز و دعا خواندن عباس بوده است. خود وي ماجراي فارغ التحصيلي از دانشكده خلباني آمريكا را چنين تعريف كرده است: «دوره خلباني ما در آمريكا تمام شده بود، اما به خاطر گزارشاتي كه در پرونده خدمتم درج شده بود، تكليفم روشن نبود و به من گواهينامه نمي دادند، تا اين كه روزي به دفتر مسئول دانشكده، كه يك ژنرال آمريكايي بود، احضار شدم. به اتاقش رفتم و احترام گذاشتم. او از من خواست كه بنشينم. پرونده من در جلو او، روي ميز بود، ژنرال آخرين فردي بود كه مي بايستي نسبت به قبول و يا رد شدنم اظهار نظر مي كرد. او پرسش هايي كرد كه من پاسخش را دادم . از سوال هاي ژنرال بر مي آمد كه نظر خوشي نسبت به من ندارد. اين ملاقات ارتباط مستقيمي با آبرو و حيثيت من داشت، زيرا احساس مي كردم كه رنج دوسال دوري از خانواده و شوق برنامه هايي كه براي زندگي آينده ام در دل داشتم، همه در يك لحظه در حال محو و نابودي است و بايد دست خالي و بدون دريافت گواهينامه خلباني به ايران برگردم. در همين فكر بودم كه در اتاق به صدا در آمد و شخصي اجازه خواست تا داخل شود. او ضمن احترام، از ژنرال خواست تا براي كار مهمي به خارج از اتاق برود با رفتن ژنرال، من لحظاتي را در اتاق تنها ماندم. به ساعتم نگاه كردم، وقت نماز ظهر بود. با خود گفتم، كاش در اينجا نبودم و مي توانستم نماز را اول وقت بخوانم. انتظارم براي آمدن ژنرال طولاني شد. گفتم كه هيچ كار مهمي بالاتر از نماز نيست، همين جا نماز را مي خوانم. ان شاءالله تا نمازم تمام شود، او نخواهد آمد. به گوشه اي از اتاق رفتم و روزنامه اي را كه همراه داشتم به زمين انداختم و مشغول نماز شدم. در حال خواندن نماز بودم كه متوجه شدم ژنرال وارد اتاق شده است. با خود گفتم چه كنم؟ نماز را ادامه بدهم يا بشكنم؟ بالاخره گفتم، نمازم را ادامه مي دهم، هر چه خدا بخواهد همان خواهد شد. سرانجام نماز را تمام كردم و در حالي كه بر روي صندلي مي نشستم از ژنرال معذرت خواهي كردم. ژنرال پس از چند لحظه سكوت نگاه معناداري به من كرد و گفت: چه مي كردي؟ گفتم: عبادت مي كردم. گفت: بيشتر توضيح بده. گفتم: در دين ما دستور بر اين است كه در ساعت هاي معين از شبانه روز بايد با خداوند به نيايش بپردازيم و در اين ساعات زمان آن فرا رسيده بود، من هم از نبودن شما در اتاق استفاده كردم و اين واجب ديني را انجام دادم. ژنرال با توضيحات من سري تكان داد و گفت: همه اين مطالبي كه در پرونده تو آمده مثل اين كه راجع به همين كارهاست . اين طور نيست؟ پاسخ دادم: آري همين طور است. او لبخندي زد. از نوع نگاهش پيدا بود كه از صداقت و پاي بندي من به سنت و فرهنگ و رنگ نباختنم در برابر تجدد جامعه آمريكا خوشش آمده است. با چهره اي بشاش خود نويس را از جيبش بيرون آورد و پرونده ام را امضا كرد. سپس با حالتي احترام آميز از جا برخاست و دستش را به سوي من دراز كرد و گفت: به شما تبريك مي گويم. شما قبول شديد . براي شما آرزوي موفقيت دارم. من هم متقابلاً از او تشكر كردم. احترام گذاشتم و از اتاق خارج شدم. آن روز به اولين محل خلوتي كه رسيدم به پاس اين نعمت بزرگي كه خداوند به من عطا كرده بود، دو ركعت نماز شكر خواندم.» با ورود هواپيماهاي پيشرفته اف – 14 به نيروي هوايي، شهيد بابايي كه جزء خلبان هاي تيزهوش و ماهر در پرواز با هواپيماي شكاري اف – 5 بود، به همراه تعداد ديگري از همكاران براي پرواز با هواپيماي اف–14 انتخاب و به پايگاه هوايي اصفهان منتقل شد. با اوج گيري مبارزات عليه نظام ستمشاهي، بابايي به عنوان يكي از پرسنل انقلابي نيروي هوايي، در جمع ديگر افراد متعهد ارتش به ميدان مبارزه وارد شد. پس از پيروزي انقلاب اسلامي، وي گذشته از انجام وظايف روزمره، بعنوان سرپرست انجمن اسلامي پايگاه، به پاسداري از دستاوردهاي پرشكوه انقلاب اسلامي پرداخت. شهيد بابايي با دارا بودن تعهد، ايمان، تخصص و مديريت اسلامي چنان درخشيد كه شايستگي فرماندهي وي محرز و در تاريخ 7/5/1360، فرماندهي پايگاه هشتم هوايي بر عهده ي او گذاشته شد. به هنگام فرماندهي پايگاه با استفاده از امكانات موجود آن، به عمران و آباداني روستاهاي مستضعف نشين حومه پايگاه و شهر اصفهان پرداخت و با تامين آب آشاميدني و بهداشتي، برق و احداث حمام و ديگر ملزومات بهداشتي و آموزشي در اين روستا، گذشته از تقويت خط سازندگي انقلاب اسلامي، در روند هر چه مردمي كردن ارتش و پيوند هر چه بيشتر ارتش با مردم خدمات شايان توجهي را انجام داد. بابايي، با كفايت، لياقت و تعهد بي پاياني كه در زمان تصدي فرماندهي پايگاه اصفهان از خود نشان داد، در تاريخ 9/9/1362 با ارتقاء به درجه سرهنگي به سمت معاون عمليات نيروي هوايي منصوب و به تهران منتقل گرديد. او با روحيه شهادت طلبي به همراه شجاعت و ايثاري كه در طول سال ها، در جبهه هاي نور و شرف به نمايش گذاشت، صفحات نوين و زريني به تاريخ دفاع مقدس و نيروهاي هوايي ارتش نگاشت و با بيش از 3000 ساعت پرواز با انواع هواپيماهاي جنگنده، قسمت اعظم وقت خويش را در پرواز هاي عملياتي و يا قرارگاه ها و جبهه هاي جنگ در غرب و جنوب كشور سپري كرد و به همين ترتيب چهره آشناي «بسيجيان» و يار وفادار فرماندهان قرارگاه هاي عملياتي بود و تنها از سال 1364 تا هنگام شهادت، بيش از 60 مأموريت جنگي را با موفقيت كامل به انجام رسانيد. شهيد براي پيشرفت سريع عمليات ها و حسن انجام امور، تنها به نظارت اكتفا نمي كرد، بلكه شخصاً پيشگام مي شد و در جميع مأموريت هاي جنگي طراحي شده، براي آگاهي از مشكلات و خطرات احتمالي، اولين خلبان بود كه شركت مي كرد. سرلشكر بابايي به علت لياقت و رشادت هايي كه در دفاع از نظام، سركوبي و دفع تجاوزات دشمنان از خود بروز داد، در تاريخ 8/2/1366، به درجه سرتيپي مفتخر گرديد. تيمسار بابايي معاون عمليات نيروي هوايي ارتش جمهوري اسلامي ايران به هنگام بازگشت از يك مأموريت برون مرزي، هدف گلوله ضد هوايي قرار گرفت و به شهادت رسيد. تيمسار عباس بابايي صبح روز پانزدهم مرداد ماه روز عيد قربان همراه يكي از خلبانان نيروي هوايي (سرهنگ نادري) به منظور شناسايي منطقه و تعيين راه كار اجراي عمليات، با يك فروند هواپيماي آموزشي اف–5 از پايگاه هوايي تبريز به پرواز درآمد و وارد آسمان عراق شد. تيمسار بابايي پس از انجام دادن مأموريت، به هنگام بازگشت، در آسمان خطوط مرزي، هدف گلوله هاي تيربار ضد هوايي قرار گرفت و از ناحيه سر مجروح شد و بلافاصله به شهادت رسيد. يكي از راويان مركز مطالعات و تحقيقات جنگ درباره اين واقعه نوشته است:«به دنبال اصابت گلوله به هواپيماي تيمسار بابايي و اختلالي كه در ارتباط هواپيما و پايگاه تبريز به وجود آمد، پايگاه مزبور به رابط هوايي سپاه اعلام كرد كه يك فروند هواپيماي خودي در منطقه مرزي سقوط كرد براي كمك به يافتن خلبان و لاشه آن هر چه سريعتر اقدام نماييد. مدت كوتاهي از اعلام اين موضوع نگذشته بود كه فرد مذكور مجدداً تماس گرفت و در حالي كه گريه امانش نمي داد گفت: هواپيماي مورد نظر توسط خلبان به زمين نشست، ولي يك از سرنشينان آن به علت اصابت تير در داخل كابين به شهادت رسيده است.» راوي در مورد بازتاب شهادت تيمسار بابايي در جمع برادران سپاه نوشته است: «برخي از فرماندهان ارشد سپاه در جلسه اي مشغول بررسي عمليات بودند كه تلفني خبر شهادت تيمسار بابايي به اطلاع برادر رحيم رسيد . با شنيدن اين خبر، جلسه تعطيل شد و اشك در چشمان حاضرين به خصوص آنان كه آشنايي بيشتري با شهيد بابايي داشتند ، حلقه زد.» نقل شده كه وي چند روز قبل از شهادت در پاسخ پافشاري هاي بيش از حد دوستانش جهت عزيمت به مراسم حج گفته بود: «تا عيد قربان خودم را به شما مي رسانم.» بابايي در هنگام شهادت 37 سال داشت، او اسوه اي بود كه از كودكي تا واپسين لحظات عمر گرانقدرش همواره با فداكاري و ايثار زندگي كرد و سرانجام نيز در روز عيد قربان، به آروزي بزرگ خود كه مقام شهادت بود نائل گرديد و نام پرآوازه اش در تاريخ پرا فتخار ايران جاودانه شد.


امیر حسین ضیایی فرد بازدید : 32 دوشنبه 18 دی 1391 نظرات (0)

مسی یکی از عجایب فوتبال دیروز بازی که خیلیها از دست دادید حتی خودم بچه های مدرسه

راجبش صحبت می کردم.

 

راستی شعری ساختم

خوانندگان: خودم و هادی پاکیده که در مدرسه ما نیست ولی باهاش دوستم

تو مدرسه خودمون هم چندتا خواننده داریم اونا امیر حسین قانونی -پارسا دژدار

سینا باقری یا مسی آینده مدرسه ما-خودم - گهگاهی فرید عبادی و ایلیا یزدان سپاس

 

وابیلا لیلی وابیلا لیلی                                دوستت دارم خیلی دوستت دارم خیلی

جغرافیمو خوندم                                            علوم اسیرم کرد

ریاضی پیرم کرد                                            وابیلا دیکته دارم می رم سکته

 

دنگ این صدای سکته بود.هههههههههههههههههههه

بعد صدای ویوویوویویوویوویوویوویوویوویوویوویوویوویوویویوو

بعد چشاتو باز می کنی اگر توی یک جای سرسبزبودی مردی

اگر دیدی دوتا دکتر بالا سرتن و یکی که پشت شیشس زنده ای

هنوز راضی نشدید

ای با با

خوب

 

یک مسی آینده تو مدرسه ی ما داره می گرده انگل جامعه است

چه گلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااایییییییییییییی که با هم نزدیم

می دونم مضخرفه

دوستت دارم منه بیچاره مگه دلم تو دنیا کسیو داره

کجای زندگیتم یک رهگذر تو خوابت یک موجوت اضافی تو خاطراتت.

میبینی دارم میمیرم ولی منو نمیبینی

تو با غرور بیجات داری حرسمو در میاری

به من چه که درمیاره!!!!!

اه باز می گه به من چه

 

 

 

یک فیلم از حرکات زیبای مسی

 

 

 

از بارسا هم چندتا عکس می گذاریم

راستی بازی بارسا بااسپانیول بود

که بارسا ۴تازد فکر می کنم ۴ تا بود یا۳تا

 

امیر حسین ضیایی فرد بازدید : 32 جمعه 15 دی 1391 نظرات (2)

عکس های بمب اتم

 

 

عکسی که در زمان برخورد بمب اتم در هیروشیما گرفته شده

از دور هست وگرنه دوربین جذقاله می شد

این از داخل هیروشیما گرفته شده ساختمونا واضح هست

این هم هیروشیما پس از نابودی

این هم همونه

 

امیر حسین ضیایی فرد بازدید : 44 جمعه 15 دی 1391 نظرات (1)
پر جمعیت ترین خانواده بریتانیایی که هر سال به تعدادش اضافه می شود سوژه خبری رسانه های انگلیس شده و مادر ۳۷ ساله که به تازگی شانزدهمین فرزندش را به دنیا آورده گفته است با این وجود همچنان به فرزندان بیشتری فکر میکند. ”سو رادفورد” و شوهرش “نوئ...

پر جمعیت ترین خانواده بریتانیایی که هر سال به تعدادش اضافه می شود سوژه خبری رسانه های انگلیس شده و مادر ۳۷ ساله که به تازگی شانزدهمین فرزندش را به دنیا آورده گفته است با این وجود همچنان به فرزندان بیشتری فکر میکند.

”سو رادفورد” و شوهرش “نوئل” شانزده فرزند دارند که در این میان ۹نفر پسر و ۷نفر دختر هستند.این زوج در هفته ۲۵۰ پوند از درآمدشان را صرف خرید غذا میکنند.

این خانواده پر جمعیت هر روز۳۰قرص نان،۲جعبه که محتوی حبوبات است و ۱۸لیتر شیر مصرف میکنند.وعده شام این خانواده معمولا به این صورت است: ۱۶ تکه گوشت خوک،۱۵ عدد سیب زمینی،۳ عدد کلم و ۳۰ عدد هویج.

“سو” در این باره به روزنامه سان گفت:”من از اینکه یک مادر هستم بسیار خوشحالم،ما بسیار خوشبختیم.من وقتی بچه هایم را میبینم که با هم دیگر هستن بسیار احساساتی میشم.”

گفتنی است این زوج صاحب نوه هم هستند.

 
امیر حسین ضیایی فرد بازدید : 208 دوشنبه 20 آذر 1391 نظرات (0)

من اون رمزایی رو کردم که حفظ بودم بقیه رو بعدا می گم.

HESOYAMپول خون کامل و جلیقه زد گلوله

LXGIWYLمجموعه تفنگ یک(ایرانی و نسبتن خوب)

KJKSZPJاسلحه نوع دو ( متوسط)

UZUMYMWمجموعه تفنگ 3(خفن)

FULLCLIPتیر بی نهایت

BAGUVIXهیچ وقت نمی می ری به جز این که یک چیزی کنارت منفجر بشه

OUIQDMWاز توی ماشین تیر اندازی می کنی

OHDUDEهلیپکوپتر جنگی

JUMPJETجت جنگی

چند عکس خوشگیل هم گذاشتم از جی تی آی SANANDERES

این برای مرحله اوله

این برای جی تی آی در تهران هست

اینم که خودتون می بینید از این به بعد جی تی آی در تهران می ذارم

خدا حافظ من این بازی رو از اینترنت خریدم البته فردا می رسه

 

امیر حسین ضیایی فرد بازدید : 95 دوشنبه 20 آذر 1391 نظرات (0)

من اون رمزایی رو کردم که حفظ بودم بقیه رو بعدا می گم.

HESOYAMپول خون کامل و جلیقه زد گلوله

LXGIWYLمجموعه تفنگ یک(ایرانی و نسبتن خوب)

KJKSZPJاسلحه نوع دو ( متوسط)

UZUMYMWمجموعه تفنگ 3(خفن)

FULLCLIPتیر بی نهایت

BAGUVIXهیچ وقت نمی می ری به جز این که یک چیزی کنارت منفجر بشه

OUIQDMWاز توی ماشین تیر اندازی می کنی

OHDUDEهلیپکوپتر جنگی

JUMPJETجت جنگی

چند عکس خوشگیل هم گذاشتم از جی تی آی SANANDERES

این برای مرحله اوله

این برای جی تی آی در تهران هست

اینم که خودتون می بینید از این به بعد جی تی آی در تهران می ذارم

خدا حافظ من این بازی رو از اینترنت خریدم البته فردا می رسه

 

امیر حسین ضیایی فرد بازدید : 87 شنبه 11 آذر 1391 نظرات (0)

 

شناسنامه

 

نام کامل لیونل آندرس مسی[۱]
زادروز ۲۴ ژوئن ۱۹۸۷(۱۹۸۷-06-۲۴) ‏(۲۵ سال)[۲]
زادگاه روزاریو[۲]، آرژانتین
قد ۱.۶۹ متر (۵ فوت و ۷ اینچ)[۲]
اطلاعات باشگاهی
باشگاه کنونی بارسلونا
شمارهٔ پیراهن ۱۰
پُست مهاجم
باشگاه‌های جوانان
۱۹۹۵-۲۰۰۰
۲۰۰۰-۲۰۰۴
نیوولز اولد بویز
بارسلونا
باشگاه‌های حرفه‌ای
سال‌ها باشگاه‌ها بازی (گل)
۲۰۰۴-۲۰۰۳
۲۰۰۵-۲۰۰۴
۲۰۰۴-
بارسلونا C
بارسلونا B
بارسلونا
۱۰ (۵)
۲۲ (۶)
۲۲۶ (۱۸۶)
تیم ملی
۲۰۰۵-۲۰۰۴
۲۰۰۸-۲۰۰۷
۲۰۰۵-
زیر ۲۰ ساله‌های آرژانتین
زیر ۲۳ ساله‌های آرژانتین
آرژانتین
۱۸ (۱۴)
۵ (۲)
۷۵ (۳۱)

 

چند عکس از او

بیا بقلم

خوب بود

بشکنه دستی که نظر نداره

 

امیر حسین ضیایی فرد بازدید : 31 جمعه 10 آذر 1391 نظرات (1)

مگه مجلس خطمه چرا انقدر رسمی

خدا بیامرزه  تسلیت می گم

جهان فوتبال در دستان مسی

۴

آویزونش نشو دیسک کمر داره

کفش کثیفه مریض می شی ها

 

امیر حسین ضیایی فرد بازدید : 20 جمعه 10 آذر 1391 نظرات (0)

مسی مسی مسی

چرا لباس گرم نپوشیدی سرما می خوری ها

این برای سال ۲۰۱۰هستش

خوب بود؟معلومه که بود خخخخخخخخخخخ

بشکنه دستی که نظر نداره

امیر حسین ضیایی فرد بازدید : 14 جمعه 10 آذر 1391 نظرات (0)

مسی مسی مسی

چرا لباس گرم نپوشیدی سرما می خوری ها

این برای سال ۲۰۱۰هستش

خوب بود؟معلومه که بود خخخخخخخخخخخ

بشکنه دستی که نظر نداره

auv

امیر حسین ضیایی فرد بازدید : 22 جمعه 10 آذر 1391 نظرات (0)

شعری برای مسی


الا ای مسی خوب ومبارک *** که دربازی شدی صد باکفایت

منم هستم دراین فوتبال غریب *** ولی هستم برای تو رغیب

بباشی تو بازیکنی باحال *** که کنی طرفدارانت راخوشحال

گر دهند پاسی خوب به شما *** زنی گلی با این پاس به اونا

سرانجام شود نتیجه ی بازی *** سه هیچ با گل های زده ی مسی

باحال بود

نظر بزارید


امیر حسین ضیایی فرد بازدید : 22 جمعه 10 آذر 1391 نظرات (0)
جشن قهرمانی اسپانیا پس از بازگشت به مادرید. امیدوارم که خوشتان بیاید .

من عاشق جوردی آلبا و سانتی کاسورلام

Jordi Alba - Spain

این 3 نفر رو هم دیگه تا سر حد مرگ دوس دارم بخصوص سیلوا رو

Con Reina como maestro de ceremonias y el resto de la plantilla acompañando, los campeones pasaron un gran rato en el escenario montado en Cibeles.

پپه رینا کلا عشقش آب ریختن

Con Reina como maestro de ceremonias y el resto de la plantilla acompañando, los campeones pasaron un gran rato en el escenario montado en Cibeles.

آربلوا و جوردی

Con Reina como maestro de ceremonias y el resto de la plantilla acompañando, los campeones pasaron un gran rato en el escenario montado en Cibeles.

Con Reina como maestro de ceremonias y el resto de la plantilla acompañando, los campeones pasaron un gran rato en el escenario montado en Cibeles.

Con Reina como maestro de ceremonias y el resto de la plantilla acompañando, los campeones pasaron un gran rato en el escenario montado en Cibeles.

Con Reina como maestro de ceremonias y el resto de la plantilla acompañando, los campeones pasaron un gran rato en el escenario montado en Cibeles.



Con Reina como maestro de ceremonias y el resto de la plantilla acompañando, los campeones pasaron un gran rato en el escenario montado en Cibeles.



Con Reina como maestro de ceremonias y el resto de la plantilla acompañando, los campeones pasaron un gran rato en el escenario montado en Cibeles.


امیر حسین ضیایی فرد بازدید : 26 جمعه 10 آذر 1391 نظرات (0)

سلام ... می خوام 2 تا شعر بذارم که باید هشدار بدهم رئالی های عزیز بیرون چون به نفعشون نیست .

تادنیا دنیاست رئال نوکرماهاست مسی آقای گلهاست ژاوی سلطان پاسهاست سسک عند دفاهاست آلوز هرکول ماهاست ویا خوش تیپ ماهاست اینا تو تیم ماست بارسا فراتر از یه باشگاست پپ عزیزدل هاست ژوزه توحسرت ماهاست کریس خاک پای ماست رئال تیم احمقاست !!!

رئالیا همشون بازنده و دیوونه *** اون گوشه ها مورینیو واسه خودش آواز میخونه

اما بارساییا آخرشن *** انشاالله همیشه برنده می شن

تا رئال توی حس میره *** کریس یهو قر میره

حالا فهمیدین چرا گفتم رئالی بیرون بروند و مطمئنم هر کی رئالی بوده و اینا رو خونده اعصابش ریخته بهم .... حالا اگر از شعر های بالا خوشتون اومده نظر بگذارید .


امیر حسین ضیایی فرد بازدید : 21 جمعه 10 آذر 1391 نظرات (0)
سیلام بچه ها ..... اینم چند تا عکس از خود مسی و پسرش .... خوشتون اومد نظر بزارین...

خوب بود ..... ممنون ... بشکنه دستی که نظر نزاره




امیر حسین ضیایی فرد بازدید : 20 جمعه 10 آذر 1391 نظرات (0)
سلام بچه ها امروز می خوام چند تا عکس خوشگیل از داوید خودم بزارم . اگه خوشتون اومد حتما نظراتتون رو بگید.

خب حالا شروع می کنیم....

راستشو بگو چقدر سردته.

از این کارا هم یاد داری ما نمیدونستیم.

از چی تعجب کرده .... ها....

da1 عکس های داوید ویا

تیپو برم من

da2 عکس های داوید ویا

هوم...

da5 عکس های داوید ویا

هی اخماتو وا کن....

da8 عکس های داوید ویا

da10 عکس های داوید ویا

صدا نمیاد

da111 عکس های داوید ویا

اوه اوه خوشتیپو

بشکنه اون دستی که نظر نذاره



امیر حسین ضیایی فرد بازدید : 47 جمعه 10 آذر 1391 نظرات (0)
سلام بچه ها امروز می خوام چند تا عکس خوشگیل از داوید خودم بزارم . اگه خوشتون اومد حتما نظراتتون رو بگید.

خب حالا شروع می کنیم....

راستشو بگو چقدر سردته.

از این کارا هم یاد داری ما نمیدونستیم.

از چی تعجب کرده .... ها....

da1 عکس های داوید ویا

تیپو برم من

da2 عکس های داوید ویا

هوم...

da5 عکس های داوید ویا

هی اخماتو وا کن....

da8 عکس های داوید ویا

da10 عکس های داوید ویا

صدا نمیاد

da111 عکس های داوید ویا

اوه اوه خوشتیپو

بشکنه اون دستی که نظر نذاره



امیر حسین ضیایی فرد بازدید : 26 جمعه 10 آذر 1391 نظرات (0)
سیلام بچه ها امروز می خوام چند تا عکس از مسی بزارم .....

خب شروع می کنیم ...راستی خواهرم اومد خونمون

خب این از عکسا .... حالا برای تنوع یه کلیپ هم برای دانلود گذاشتم .... حتما دانلودش کنید ....


دانلود روپایی زدن مسی


نظراتون فراموش نشه

تعداد صفحات : 2

درباره ما
Profile Pic
تا دنیا دنیاست رئال نوکر ماهاست مسی آقای گلهاست ژاوی سلطان پاهاست.............
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 41
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 15
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 26
  • بازدید ماه : 18
  • بازدید سال : 295
  • بازدید کلی : 3,855