loading...
دنیای فوتبال مسی
امیر حسین ضیایی فرد بازدید : 61 شنبه 16 دی 1391 نظرات (1)

من خواهش می کنم ایقدر ماشین هایتان را بیرون نیاورید

ای کاش کارخانه ها بیرون از شهر بود

ای کاش که زود تر به مدرسه بریم و بخاطر آلودگی تعطیل نشود

ای کاش تمام دنیا مسلمان بودند

خدایا به ما کمک کن تا بتوانیم مسلمان خوبی باشیم

آهای مردم چرا حسرت مال دنیا را می خورید برای خودتان زندگی کنید

و

ثواب جمع کنید برای دنیای جاودانه

در پایان می خواهم دعایی بکنم

خدایا ما را جزء وسابقون وسابقون اولائک مقربون قرار بده

آمین

خدایا چنان کن سر انجام کار تو خشنود باشی و ما رستگار

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط امین در تاریخ 1391/10/16 و 13:42 دقیقه ارسال شده است

وب سایت زیبایی داری حال کردم

اون آهنگ محسن یگانه خیلی قشنگهشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : خودمم باهاش حال می کنم.
خودم از سایتم خوشم میاد


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
تا دنیا دنیاست رئال نوکر ماهاست مسی آقای گلهاست ژاوی سلطان پاهاست.............
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 41
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 17
  • بازدید ماه : 9
  • بازدید سال : 286
  • بازدید کلی : 3,846