loading...
دنیای فوتبال مسی

امیر حسین ضیایی فرد بازدید : 25 چهارشنبه 20 دی 1391 نظرات (0)

مراسم بهترين بازيکن سال جهان (عکس)


مسي که در سال 2012 در مجموع 91 گل به ثمر رسانده از بازيکناني مثل زين‌الدين زيدان و رونالدو برزيلي که هر کدام سه بار به عنوان بهترين بازيکن سال جهان انتخاب شده‌اند، پيشي گرفت.












علي دايي در کنار بزرگان فوتبال جهان



مسي:مي‎خواهم با آرژانتين قهرمان جهان شوم


"ليونل مسي" که دوشنبه شب براي چهارمين بار توپ طلاي بازيکن سال فوتبال جهان را از آن خود کرد گفت تنها چيزي که جاي آن در کلکسيون افتخارات او خالي است، فتح جام جهاني است.


فوق ستاره تيم فوتبال بارسلونا چنانچه بتواند با تيم ملي آرژانتين به عنوان قهرماني جهان دست پيدا کند بي‌ترديد به عنوان برترين بازيکن تاريخ فوتبال جهان لقب خواهد گرفت.

مسي 25 ساله اظهار داشت: بردن جام جهاني آن چيزي است که مي خواهم. واقعيت اين است که من يکي از توپ‎هاي طلايم را با جام جهاني تاخت مي زنم چرا که هميشه حس مي کنم آن را دوست داشته ام. هيچ چيز قابل قياس با قهرمان جهان بودن نيست.

وي افزود: مي خواهم با بارسلونا و تيم ملي کشورم به موفقيت‎هاي فوتبالي دست پيدا کنم؛ چيزي که همواره براي من يک رويا بوده است. دوست دارم بيشتر ياد بگيرم و بهتر شوم.





مسي که در سال 2012 در مجموع 91 گل به ثمر رسانده از بازيکناني مثل زين‌الدين زيدان و رونالدو برزيلي که هر کدام سه بار به عنوان بهترين بازيکن سال جهان انتخاب شده‌اند، پيشي گرفت
 
علی دایی هم  در کنار بزرگان فوتبال بود
 
دوشب پیش این اتفاق رخ داده
 
یعنی مورخ ۱۸/۱۰/۹۱
 
حالا رئالی ها دلشون بسوزه
مسی در سخنش گفته : این جام واین رکوردی که زدم فقط بخاطر پسرم بود این جامم می گذارم
توقفسه ی عروسک های تیاگو من تیاگو را تا حد مرگ دوست دارم. این چیز هایی بود که علی دایی به سردبیر روزنامه پرسپلیس گفته این حرف ها رو ترجمه نکردن.
کریمی هم کار درستی کرد که به مسی رای داد.
تا شما چشتون دراد
 
مسی مسی مسی مسی مسی مسی
 
پرسپلیسی هایی که طرفدار رئال هم هستید بدانید ستاری  تیم شما به مسی رای داده
 
نه بابا

























ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
تا دنیا دنیاست رئال نوکر ماهاست مسی آقای گلهاست ژاوی سلطان پاهاست.............
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 41
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 38
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 41
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 52
  • بازدید ماه : 44
  • بازدید سال : 321
  • بازدید کلی : 3,881